Fondatorul Facebook Mark Zuckerberg încearcă să refacă imaginea platformei după uriașul scandal în care a fost adusă de scurgerea de informații și date personale pusă pe seama companiei Cambridge Analytica. Mark Zuckerberg a cumpărat reclame de o pagină în mai multe publicații cu renume în care își cere scuze cu privire la cele întâmplate. Facebook recunoaște în aceste reclame că are o uriașă „responsabilitate în aproteja informațiile pe care le deține despre utilizatori”.
„Probabil ați auzit despre o aplicație tip quiz produsă de un cercetător al unei universități care a dus la scurgerea de date a miliane de utilizatori în 2014. Această întâmplare e o lovitură de încredere pe care am încasat-o și îmi pare rău că nu am făcut mai multe pentru a evita ceastă situație. Acum facem pași pentru a ne asigura că asta nu se va mai întâmpla nicodată.” scrie în mesajul publicat de Zuckerberg.
Într-un comunicat oficial, CEO-ul companiei spune că Facebook e în discuții acum pentru a stopa acest dezastru. „Deja am reușit să oprim aplicații similare care primesc același volum de informație. Acum lucrăm la limitarea apicațiilor în ceea ce privește accesul la datele personale.”
Facebook CEO Mark Zuckerberg takes out full-page ads to apologize for data scandal https://t.co/GTJ0KtEABy pic.twitter.com/ndR7M3BwTh
— CNET (@CNET) March 25, 2018