Mama copilului din reclama H&M nu are o problemă cu mesajul scris pe hanorac

CoolNews, Viral
share

Scandalul privind fotografia publicată de compania H&M, în care se promovează un hanorac cu mesajul “Coolest monkey in the jungle” (“Cea mai cool maimuță din junglă”) purtat de un copil de culoare, capătă o nouă față. Mama băiețelului care a pozat pentru compania producătoare de haine a reacționat în premieră pe Facebook.

Femeia dă de înțeles că familia tânărului nu a fost deranjată de mesajul hanoracului și spune că e mereu prezentă la ședințele foto ale micuțului.

Scandalul a stârnit o reacție și din partea H&M România.

„Acela este fiul meu! Am fost la toate ședințele foto iar asta cu hanoracul nu a fost o excepție. Toată lumea are dreptul la o opinie, dar asta e doar una dintre sutele de ținute în care fiul meu a pozat. Opriți-vă din plâns! Nu văd unde e problema.”, a scris pe Facebook Terry Mango, mama copilului.

Scandalul a izbucnit acum câteva zile după ce fotografia cu pricina  fost publicată în campania de promovare H&M. Mai multe vedete americane au reacționat. Baschetbalistul LeBron James s-a înfuriat și a anunțat că va da în judecată compania H&M, iar P. Diddy a decis să-i ofere tânărului un contract de 1 milion de dolari pentru brandul său de haine. Cel mai vocal a fost însă The Weeknd care a decis să întrerupă colaborarea cu H&M. 

Articole similare

The Weeknd a lansat „São Paulo”, mult așteptata colaborare cu Anitta

The Weeknd a lansat „São Paulo”, mult așteptata colaborare cu superstarul brazilian Anitta, care joa...

Global Records ajunge pe locul #3 în topul Billboard 100 din SUA cu piesa “Timeless” (The Weeknd x P...

Global Records își consolidează poziția pe scena muzicală internațională. După ce a achiziționat Hon...

The Weeknd a lansat piesa „Timeless”, în colaborare cu Playboi Carti

The Weeknd a lansat oficial piesa „Timeless”, o nouă colaborare cu Playboi Carti. Melodia a debutat ...