Prin mișcarea comunicată azi, Logitech devine prima companie de produse electronice care le va oferi consumatorilor informații detaliate despre impactul produselor din portofoliul său asupra mediului înconjurător. Concret, va furniza o etichetare detaliată a impactului emisiilor de carbon pe ambalajele produselor din întregul portofoliu.
Impactul carbonului este o măsurare cuantificabilă recunoscută, aliniată eforturilor de acțiune climatică. Logitech a dezvoltat de-a lungul mai multor ani o modalitate de analiză a ciclului de viață (LCA) care reflectă impactul de carbon al unui produs de-a lungul unui ciclu de viață, de la materiile prime până la fabricație, distribuție, utilizarea produsului de către consumatori și, în final, închiderea ciclului. Aplicarea instrumentelor LCA și a expertizei de proiectare permit companiei să analizeze impactul de carbon, toxicitatea și circularitatea diferitelor produse și materiale de ambalare.
Pentru a sprijini integritatea calculelor interne, Logitech va lucra cu terți renumiți în domeniu precum Natural Capital Partners, iPoint Group și un verificator independent pentru a analiza și valida critic impactul de carbon la nivel de produs la standardele de certificare DEKRA. Logitech comunică în mod voluntar informații despre amprenta de carbon a produsului și va oferi acces online la metodologia și protocolul aplicat, respectând cuantificarea și comunicarea amprentei de carbon sau standardele de etichetare prezentate de ISO 14067 și ISO 14026.