Lady Gaga transformă lansarea noului sau albumului într-o aventură caritabilă, donând până la 100.000 de dolari unui fond de ajutor care lupta pentru eradicarea foametei.
Superstarul pop a făcut echipă cu ownerii unei aplicatii de food delivery. Parteneriatul este conceput pentru a promova lansarea albumului Chromatica, care apare vineri.
Toti utilizatorii aplicației de food delivery care vor introduce titlul albumului la finalul comenzii, vor avea livrarea gratuită, iar 1 dolar din valoarea fiecarei comenzi va fi redirectionat catre organizația bucătăriei mondiale „World Central Kitchen”, in limita a 100.000 USD.
Gaga intenționase anterior să isi lanseze noul album in luna aprilie, dar a amanat lansarea acestuia din cauza focarului de coronavirus.
Anuntand intarzierea lansarii in luna martie, cântăreața a declarat fanilor: „Acesta este un timp atât de agitat și înfricoșător pentru noi toți, și deși cred că arta este unul dintre cele mai puternice lucruri pe care trebuie să le oferim, pur și simplu nu mi se pare corect să lansez acest album uitandu-ma la tot ceea ce se întâmplă în timpul acestei pandemii globale. ” a declarat Gaga.