După toate reacțiile de ambele părți în urma mișcării pe care hashtag-ul #metoo a provocat-o, producătorul de cosmetice Hard Candy renunță la ideea ce se voia a fi înregistrată. Reacții ale fanilor de cosmetice pe Twitter i-au făcut pe managerii companiei să regândească ideea, asta după ce la lansarea campaniei Jerome Falic, CEO, a precizat că „nu e despre bani. Vrem să dăm înapoi ceea ce li se cuvine femeilor de pretutindeni.”
Tot mai mulți cumpărători susțin însă că întreaga campanie este defapt despre ”a înfrumuseța, comercializa și a valorifica cultura violului”.
Falic a transmis că datorită acestor mesaje venite din partea publicului, ideea va fi abandonată. El susține în continuare că brand-ul va dona 100% din profiturile sale și „obiectivul nostru a fost acela de a face lumea să conștientizeze mai ușor importanța acestei mișcări.”
Hard Candy va continua să susțină „conceptul acestei mișcări, dar și alte cauze care respectă demnitatea femeilor și a tuturor oamenilor.”
Introducing NEW Stroke of Gorgeous #BeBold Glitter Mascaras in #ShootingStar🌠 & Disco Ball🕺🏽
Layer over regular mascara for to channel your inner #diva! pic.twitter.com/uzA1EGVlkh— Hard Candy (@HardCandyLife) 18 ianuarie 2018