Festivalul Electric Castle primește statutul de Superbrand

CoolNews, Muzică
share

Festivalul Electric Castle primește statutul de Superbrand la prima ediție a Programului Superbrands pentru România care include în evaluare și categoria festivalurilor.

Derulată sub sloganul Superbrands: The Braves, această ediție a programului este dedicată tuturor brandurilor curajoase, care au menținut, atât standardele înalte de calitate, cât și încrederea consumatorilor, diferențiindu-se pe piață, în contextul pandemiei globale Covid-19.

Statutul de Superbrand este acordat printr-un proces complex de evaluare ce conține o etapă de jurizare asigurată de către 30 de profesioniști din industrii reprezentative, care decid lista scurtă a brandurilor ce intră în etapa a doua de evaluare, respectiv, cercetarea de piață cantitativă, derulată în parteneriat cu Ipsos România.

Statutul de Superbrand confirmă recunoașterea unui brand pe o piață, îi adaugă prestigiu și reasigură consumatorii sau partenerii de afaceri despre faptul că alegerea lor este corectă, din perspectiva unei  reputații impecabile, construită constant și cu creativitate.

sursa foto: Electric Castle

 

Electric Castle, un brand relevant și admirat de iubitorii de muzică din România

Electric Castle este unicul festival de muzică din România care își spune povestea de brand în volumul Cărții Superbrands, fiind o premieră absolută în programele Superbrands România.

„Cercetarea cantitativă, care a sta la baza acestei recunoașteri de Superbrand, s-a realizat după un an de pauză pentru festivaluri – 2020. Faptul că românii care merg la festivaluri au scorat brandul Electric Castle cu calificative care ne-au adus statutul de Superbrand ne demonstrează că experiența Electric Castle este și memorabilă și foarte plăcută. Vom continua să surprindem iubitorii de festivaluri din România cu experințe inspirante, de neîntâlnit în altă parte.” – Ema Prisca, Chief Marketing Officer Electric Castle .

Creată la Londra, Organizaţie internațională Superbrands operează în 90 de ţări ale lumii, stimulând cultura reputaţională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

Articole similare

Cum să te pregătești pentru un festival: Ghidul complet

Participarea la un festival este o experiență captivantă, plină de muzică, distracție și socializare...

Mihail va cânta la Glastonbury, unul dintre cele mai mari festivaluri din întreaga lume

Mihail, artistul cunoscut pentru hituri precum „Mă ucidea ea”, „Who You Are” sau „Dorul mă ia”, a fo...

Cum să te bucuri la maxim de un concert: Sfaturi pentru o experiență de neuitat

Participarea la un concert este o experiență unică, plină de energie și emoție. Pentru a te bucura l...