Mark Zuckerberg și Facebook fac noi mișcări în mediul online. După ce CEO-ul Snapchat a refuzat oferta de cumpărare a platformei, realizatorii Facebook au început să copieze celebra aplicație de mesagerie foto-video.
După ce pe Instagram (deținut tot de Facebook) a fost introdusă celebra funcție Instagram Stories, copie fidelă a Snapchat-ului, Mark Zuckerberg a anunțat că, după luni de teste, începând de marți, „Facebook Stories” va fi lansat pentru cele 2 miliarde de utilizatori.
Pozele sau filmulețele pot fi realizate direct din aplicație, cu ajutorul butonului din stânga sus, și pot fi adăugate timp de 24 de ore drept „story-ul” tău, pot fi distribuite pe News Feed sau pot fi trimise ca mesaj direct către utilizatori (după vizualizarea mesajului, acesta dispare definitiv). De asemenea, „Facebook Stories” vine la pachet cu o serie de filtre, măști sau efecte animate pe care le poți adăuga.
Deși pare cam același lucru cu funcția „My Day” din Facebook Messenger, nu e chiar așa. Facebook Stories va fi foarte vizibilă, chiar în vârful News Feed-ului tău, lucru ce va încuraja utilizatorii să folosească această funcție mult mai des.
Decoamdată, compania americană a prezicat că nu vor exista reclame pe Stories, așa cum se întâmplă deja pe Instagram Stories, dar probabil că vor apărea câteva filtre pentru a marca lansarea unor filme precum Despicable Me 3, Guardians of the Galaxy Vol. 2 sau Wonder Woman.