În ultimul weekend de TOMORROWLAND, în BOOM (Belgia) au ajuns 400.000 de oameni și squad-ul de festival Virgin Radio Romania. Am participat în ziua 0 a evenimentului la cea mai frumoasă petrecere, The Gathering.
Acesta este modul în care organizatorul evenimentului mulțumește locuitorilor din BOOM și festivalierilor cazați în DreamVille.
În seara de 26 iulie s-a pregătit nu o surpriză, ca în fiecare an, ci 3 momente speciale: Lost Frequncies, Netsky și „the one and only”, omul A STATE OF TRANCE, Armin van Buuren.
Cum a fost? DELIR!!!!
Tomorrowland e înainte de orice bucurie și zâmbete shar-uite între necunoscuți, e locul în care poți lăsa cu adevarat în urmă orice grijă, e un loc în care nu există bariere de comunicare, e locul în care muzica și decorurile fabuloase schimbă totul.
Ziua de vineri a debutat cu deschiderea porților de festival și cu un act special în mainstage: Paul Kalkbrenner.
A început activarea la toate cele 16 scene ale festivalului cu un line-up impresionant, care acoperă tot de la DnB la techno, de la tech house ori psy-trance la EDM big room: W&W, Axwell & Ingroso, Dubfire, Vini Vici, Hardwell, Eric Prydz, Netsky, Joris Voorn, Fedde Le Grand, Jax Jones, Oliver Heldens sau Duke Dumont.
E prima zi de festival și am trăit intens, alături de oameni din 200 de țări ale lumii, această emoție autentică, numită Tomorrowland! Am văzut multă culoare, locații magice, decoruri fabuloase. În acest weekend cochetul orășel Boom e gazda pentru 400.000 de festivalieri.
Dar cum a început nebunia Tomorrowland? Acest festival aduce laolaltă, în fiecare an, mai mult de 400 de DJ și artiști și cel mai cool public din lume.
EPIC ar putea sa fie cel de-al doilea nume al evenimentului din Belgia.
Începutul
Duminică – 14 august 2005 – s-a transformat într-o dată care avea să marcheze istoria Belgiei, o țară cunoscută pentru bere, ciocolată, waffles, piatră de pavaj, diamante, French fries, midii, iar la toate acestea din 14 august s-a mai adăugat ceva care marchează istoria Belgiei: un nou festival care aduce orașul Boom pe harta lumii.
Dar acest festival nu era încă pe buzele tuturor!
De la prima ediție aceste eveniment a venit cu ceva nou: o incredibilă atenție la detalii, la cele mai mici detalii, de la cocktail-uri până la entertainment, toate erau duse la nivelul următor.
Acest festival s-a numit Tomorrowland și avea să devină cel mai mare spectacol vizual din lume.
Așa a început această magie, cu 10.000 de oameni la prima ediție și cu un line-up în care au fost incluse nume ca Sven Väth, Sasha, Armin van Buuren, Erol Alkan și Justice).
Dacă 10.000 de participanți sună rău, clar 15.000 e mult mai bine. Acesta este numărul de party people care au venit în Boom în anul 2006.
8 scene și suficient spațiu pentru campare. Așa a apărut DREAM VILLE. A fost anul în care Belgia a fost „invadată” de olandezi, francezi, germani și britanici.
Cifra a devenit și mai mare 20.000, mai mult decât atât Tomorrowland se desfășura pe perioada a două zile cu 9 scene.
Record de căldură
În 2008 festivalul reușea un adevarat BOOM world wide – 50.000 de oameni au transpirat la propriu și au dansat până la epuizare în cel mai cald sezon de vară din istoria recenta a Belgiei.
Crezi că s-a plâns cineva de asta?? Ei bine, NU!
În 2009 Tomorrowland s-a lansat pe „orbită” – un alt record de temperatură și un Moby în mainstage care a fost magistral. Belgia era deja centrul vieții de noapte în oricare colț al lumii. Atunci a mai fost nevoie de ceva: live set-uri de daytime. Asta însemna mai multi artiști, din ce în ce mai mulți jurnaliști, oameni de peste tot care scriau despre începuturile dominației dance la nivel mondial.
Un altfel de Tomorrowland
Tomorrowland a continuat să crească, organizatorii investind în line-up: 100 de DJ, din A-list, scene noi, un eveniment fenomenal și 90.000 de bilete vândute.
În 2011 a mai fost adăugată încă o zi de festival și un număr de 120.000 de tichete vândute într-o clipă, la propriu.
După ce a fost recompensat în cadrul International Dance Music Award la categoria Best Music Event, Ultra Miami, pierdea supremația. În 2012 Tomorrowland a devenit, în mod oficial cel mai mare festival din lume, un must-go pentru fiecare clubber.
În același an a fost luată decizia de a se organiza două sesiuni de presale: una pentru fanii din Belgia, cealaltă pentru restul lumii.
Crezi că a fost o decizie exagerată? Mai gândește-te!
Două milioane de oameni au vizitat site-ul oficial al festivalului, sperând să pună mâna pe un bilet. Au reușit doar 180.000!
În 2012 a fost lansat și canalul de YouTube Tomorrowland și peste un milion de oameni au putut vedea DJ set-uri, interviuri și imagini behind-the-scenes. Festivalul belgian a ajuns cel mai vizualizat eveniment de pe planetă.
La „After Movie” s-au uitat 100 de milioane de oameni.
2013 a fost o altă etapă în dezvoltarea conceptului Tomorrowland: o stație radio în peste 30 de țări, peste 200.000 de bilete vândute și apariția unui pachet special de festival Global Journey.
Tomorrowland a adus în bugetul Belgiei 70 de milioane de euro (2013) și s-a extins în mai multe țări ale lumii. Prima locație externă a fost Atlanta Georgia.
140.000 de oameni au trăit experiența primului TomorrowWorld. Din acest punct brand-ul Tomorrowland a devenit marcă universală.
Despre 2014, 2015, 2016… putem spune doar atât: next level în materie de orice, de la sound la DJ, de la scene la focurile de artificii și tot ceea ce este între. AAAA … și asta 1,7 milion de doze de bere și 120.000 de pizza vândute într-un weekend. :))
Will this madness ever end? To be brutally honest, NO!