La câteva zile după ce povestea s-a viralizat pe internet, compania aeriană Wizz Air reacționează. Reprezentanții companiei au oferit precizări referitoare la zborul Bucrești – Milano de pe 25 noiembrie. Zborul aavut o aterizare neprevăzută la Sofia, iar personalul din aeronavă le-a explicat pasagerilor că „au oprit puțin să lase un coleg”.
Ce spune compania Wizz Air?
„Zborul Wizz Air W6 3131 de la Bucureşti la Bergamo din 25 noiembrie a efectuat o oprire tehnică la Sofia din raţiuni operaţionale, pentru a minimiza efectele altor perturbări locale, cauzate de vreme. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați pentru orice incoveniente cauzate.”
Pasagerii s-au revoltat după ce aeronava a ajuns la Milano cu o întârziere de 2 ore și 30 de minute. Povestea a ajuns pe internet după ce o pasageră a declarat pentru Adevărul că în drumul spre Milano aeronava care a decolat de pe Aeroportul Otopeni a oprit și la Sofia.
„O stewardesă ne-a explicat: ne cerem scuze, dar am oprit puțin să lăsăm un coleg.”, a declarat femeia.
Ea a mai spus că nimeni nu a anunțat din timp escala.