Cât de fericit ești la locul de muncă?
Am găsit un articol pe BBC care spune că în India există companii care măsoară treaba asta.
Spre exemplu, o companie sportivă foarte cunoscută în întreaga lume folosește sondaje și chatbot-uri ca să vadă cât de fericiți sunt angajații ei.
Unul dintre manageri a declarat că încearcă să construiască o cultură a comunicării și a transparenței, care să aibă un impact direct către angajați și să îi implice cât mai mult în companie.
Și nu e vorba doar de multinaționale care fac treaba asta: de exemplu, o altă companie de fashion online din sudul Indiei combină feedback-ul primit de la angajați – de două ori pe an – din sondaje, cu date luate de chatbot-ul pe care îl folosesc aceștia și identifică automat angajații care nu sunt fericiți și au nevoie de mai multă atenție individuală. Astfel, ajută compania și angajații să nu ajungă la uzură, zic ei.
Bineînțeles, există și îngrijorarea că dispare un pic din intimitate, atât cât timp chatboții analizează datele angajatului, comportamentele lui.
De exemplu, în State, un studiu arată că unul din trei angajați și-a dat demisia de la locul de muncă pentru că a simțit că angajatorului nu-i pasă de el, ca persoană.
Tu? Cât de fericit ești la locul de muncă?