Compania aeriană naţională din Sri Lanka a anunţat marţi că șobolanul a provocat întârzierea mai multor zboruri şi a suscitat îngrijorări legate de imaginea oferită viitorilor investitori care ar trebui să salveze compania, informează AFP, preluat de Agerpres.
Șobolanul a fost văzut joi într-o aeronavă aparţinând SriLankan Airlines, care urma să decoleze din oraşul pakistanez Lahore, compania fiind nevoită să verifice cu atenţie dacă nu cumva acesta a ros componente esenţiale ale aeronavei.
Potrivit unui responsabil al companiei aeriene, avionul şi-a reluat între timp cursele, însă întârzierea a perturbat programul, afectând alte zboruri.
„Avionul a fost blocat la sol timp de trei zile în Colombo şi nu a putut zbura fără ca SriLankan Airlines să se asigure că şobolanul a fost găsit”, a declarat responsabilul. El a precizat că rozătorul a fost găsit mort.
sursa foto: Shutterstock