Firma italiană „United colors of Benetton” a fost grav criticată pentru lansarea unei campaniei de publicitate controversate în care apăreau fotografii ale imigranților salvați de pe malul mării Mediterane.
Reclama înfățișa imigranți purtând veste de salvare și fiind acompaniați de voluntari.
Persoanele aflate în spatele proiectului SOS Méditerranée i-au acuzat pe responsabilii campaniei publicitare că folosesc fotografii ale „oamenilor aflați în primejdie”.
Ministrul de interne al Italiei, Matteo Salvini a scris apoi pe Twitter un mesaj destinat firmei italiene, declarând că situația i se pare „josnică”.
Reclamele au apărut în ziarul online La Repubblica, și folosesc două fotografii făcute refugiaților.
Photo by Orietta Scardino / ANSA pic.twitter.com/guFAq0976l
— Benetton (@benetton) 17 iunie 2018
Photo by Kenny Karpov / SOS MEDITERRANEE pic.twitter.com/vvPxqmLtDq
— Benetton (@benetton) 18 iunie 2018