„Baby Shark” a mușcat bine de tot din competiție! Videoclipul celei mai catchy melodii pentru copii de la Pinkfong a depășit pragul de 10 miliarde joi (13 ianuarie), mărind diferența dintre acesta și videoclipul numărul 2, „Despacito” al lui Luis Fonsi, cu Daddy Yankee.
„Suntem încântați să anunțăm că dragul nostru Baby Shark a înregistrat o altă etapă remarcabilă”, a declarat Min-seok Kim, CEO al companiei care a creat „Baby Shark”, The Pinkfong Co., într-un comunicat. „A fost foarte frumos să asistăm la modul în care Baby Shark a conectat oameni din întreaga lume și abia așteptăm să prezentăm aventurile ulterioare ale lui Baby Shark, care vor aduce experiențe de neegalat și mai multor fani de pretutindeni.”
Videoclipul a fost lansat în iunie 2016 și a câștigat un punct de sprijin datorită provocări virale de pe rețelele sociale. A debutat în Billboard Hot 100 pe locul 32, vârful fiind atins pe 12 ianuarie 2019. În topurile globale ale Billboard a atins locul 38 în Global 200 și locul 36 în Global Excl. S.U.A.